Przed rozpocz?ciem pracy nad usieciowanym strony oraz po??czeniem jej zespo?em linków z wieloma miejscami znajduj?cymi si? w Necie, nale?y zrobi? wszystko, ?eby strona otrzyma?a jak najwy?sze oceny od robotów wyszukiwarek. Tak zwane roboty indeksuj?ce zagl?daj? na ka?de strony znajduj?ce si? w sieci. Trafiaj? tam w?a?nie prowadzone linkami z drugich stron. I wtedy oceniaj? zawarto?? serwisu pod k?tem przydatno?ci dla u?ytkowników.
Oceniaj? prac?, która wcze?niej wykona? web designer i backendowiec. Jest to optymalizacja.
Jest kilka wa?nych miejsc w budowie strony odpowiadaj?cych w pó?niejszym okresie za efekty objawiaj?ce si? pozycj? na li?cie wyszukiwania na wybrane s?owo kluczowe.
Jednym z tych miejsc jest tag znajduj?cy si? w sekcji head szablonu strony www. Nazywa si? title. Bez niego skuteczne pozycjonowanie nie jest mo?liwe. Twórcy amatorzy nie doceniaj? tytu?u jako czynnika dzia?aj?cego na wysoko?? na li?cie wyszukiwanego rekordu.
Po pierwsze tytu? podstrony musi by? oryginalny, to znaczy niepowtarzalny. Dla ka?dej strony inny.
Nie winien by? jednym s?owem. Optymalna d?ugo?? tagu title to oko?o sze??dziesi?t znaków. Musi si? w nim zmie?ci? fraza, na jak? b?dzie pozycjonowana strona. Dodatkowo przy pozycjonowaniu lokalnym nale?y zawrze? w nim nazw? geograficzn? (nazwa miasta, pa?stwa, województwa).
Tytu? ka?dej strony wy?wietlany jest w otwartej zak?adce strony aktywnego okna w wyszukiwarce. Drugim miejscem jest lista wyników wyszukiwania. Wyszukiwarka wy?wietla tytu? strony w pierwszym wersie rekordu.